StatsMe 2.x Változtatások listája
Planned for v2.8
- JAVÍTVA az {.a} hivatkozások, amelyek egyes értékekkel ütköztek (mint a sérülés, stb.) a kill.cfg-ben és egyéb scriptekben
- JAVÍTVA üzenetelemzések, amelyek a kliensnél túlcsordulást okoztak
- JAVÍTVA a TFC-ben jelentkező hiba, miszerint a csőbomba fragek nem kerültek rögzítésre
- HOZZÁADVA lehetőség büntetőpontok kiosztására C-D-t nem futtatók felé
- HOZZÁADVA lehetőség az üzenetek, stb. ki -és bekapcsolására klán meccsek alkalmával
- HOZZÁADVA öngyilkosok listázása
- HOZZÁADVA lehetőség üzenetek flagjeinek logokba mentésére, így a kikapcsolt üzenetek szerver újraindítás ellenére is kikapcsoltak maradnak ( a nemkívánt scriptek manuális kikapcsolása ettől függetlenül ugyanúgy használható )
- HOZZÁADVA pingugrások felismerése, a magas pingek kiszűrésének pontosításáért
- HOZZÁADVA mostantól képes a PsychoStats statisztikájának átadni az információt
- HOZZÁADVA 'SmartHUD' technológia, ami nagyban leegyszerűsíti a HUD
üzenetek elhelyezését és megszünteti az
üzenetek egymásra kerülését
v2.7.1 ( 08/03/03 )
- JAVÍTVA: hiba a Top15-ben, a lista nem jelent meg AuthID szerinti statisztikát használva
- JAVÍTVA: hiba a Támadók Listájában ( Attackers List ), csak egy játékost jelzett az egész játék alatt
- JAVÍTVA: hiba a pingszámítással kapcsolatban, a high-ping
kick szkriptet érintette
- JAVÍTVA: hiba a forráskódban, néhány pingvinnek Segmentation Fault-ot okozott :-S
- JAVÍTVA: hiba a knifekill szkriptben, amely befagyasztotta a klienseket
- JAVÍTVA: a fegyver neve mostantól mindig megjelenik a Támadók Listájában ( Attackers List )
v2.7.0 ( 15/02/03 )
- MEGVÁLTOZTATVA: törölve a Privát Menü ( sm_pmenu ) rendszer, mert
laggokat okozott, hibás volt és összezavarta a játékosokat
- JAVÍTVA: az összes ismert biztonsági hiba a StatsMe-ben
- JAVÍTVA: problémák néhány szkript esetében
- MEGVÁLTOZTATVA: néhány szkript a "scriptpacks"-ba került,
lásd a Scriptpacks readme fájlját a részletekért
- HOZZÁADVA: sm_clearstats szerver parancs, amely törli az összes helyezést
- HOZZÁADVA: lehetőség WONID szerinti helyezésekre ( sm_rankbyauth )
- JAVÍTVA: kisebb hibák
- HOZZÁADVA: SM_FreezetimeStart/Körvégi események
- HOZZÁADVA: SM_BuytimeStart/Körvégi események
- JAVÍTVA: az SM_Roundstart mostantól ténylegesen kör kezdésekor kerül meghívásra
- Végre a StatsME kilépett a béta szintről
v2.6.16
- MEGVÁLTOZTATVA: a helyezések száma ( Top15 ) mostantól korlátlan
- MEGVÁLTOZTATVA: a StatsMe három részre bomlott, egy-egy minden modhoz (CS/DoD/TFC)
- MEGVÁLTOZTATVA: a StatsMe ezentúl az Addon
Development Standard-ot használja
- MEGVÁLTOZTATVA: az sm_register-ből sm_reg lett
- MEGVÁLTOZTATVA: az sm_sayformat parancs helyettesíti a cvar-t
- MEGVÁLTOZTATVA: törölve a "duplicate entry" logolás
- MEGVÁLTOZTATVA: változók {p.st.} -ről {p.a.} -ra, {p.tm.gm/rd.} -ről {p.tgm/trd} -re,
{t1.gm/rd.} -ről {t1gm/t1rd} -re, {t2.gm/rd.} -ről {t2gm/t2rd} -re, {p.userid} -ről {p.uid} -re,
{p.wonid} -ről {p.wid} - re
- MEGVÁLTOZTATVA: az sm_cfgfile-ról localinfo-ra. Használata: +localinfo sm_cfgfile "mystatsme.cfg" (a parancssorban)
- HOZZÁADVA: az sm_win < * | #userid | csapat > < uzenet> [ fejlec ] (az
üzenetet a MOTD ablakban jeleníti meg) parancs
- HOZZÁADVA: előzetes szkript feldolgozás, csökkenti a CPU terhelését
szkriptek indításakor/betöltésekor
- HOZZÁADVA: TFC támogatás, sebzés/lövések/találatok események/logok nélkül
- HOZZÁADVA: sok szkript a CS-hez (Knife Arena, AWP Limit, Lastman Standing, Spectator
Admin, stb.)
- HOZZÁADVA: flagek az sm_task-hoz: d - frissítés új pálya betöltésekor
- HOZZÁADVA: lehetőség több sm_modes beállítására
- HOZZÁADVA: az SM_MapStart (új map betöltésekor indul) esemény
- HOZZÁADVA: statsme_menu klienseknek, amellyel személyre szabhatják a StatsMe bejelentéseit
- HOZZÁADVA: flagek az sm_register-hez:
f - az értékeknek a feltételekben meg kell egyezniük az üzenet értékeivel
g - csak akkor fogadja a célzott üzenetet, ha a játékos él
h - csak akkor fogadja a célzott üzenetet, ha a játékos halott
- HOZZÁADVA: cvar: sm_rankupdate 0/1/2 - ne frissítsd a top15-öt/frissítsd minden pályaváltáskor/frissítsd minden kör végén (CS)
- HOZZÁADVA: cvar: sm_rankbots 0/1 - lehetőség a botok statisztikájának elmentésére a Top15-ben
- HOZZÁADVA: változók: {year}, {day}, {month}, {weekday}, {sec}, {hour},
{min}, {gmtime} (internal game time), {p.pos} (origin), {p.team}, {p.uid}
(userid), {p.bot} (0/1), {p.alive} (0/1), {p.aid} (authid), {p.rk.} (top15 stats)
- HOZZÁADVA: parancsok: sm_ranktitle, sm_rankhead, sm_rankbody (a top15 formáját határozza meg)
- HOZZÁADVA: több feltétel a filterekhez az sm_register-ben (<, >, =, ! (nem egyenlő), & (tartalmazza))
- JAVÍTVA: fegyver logolás és általános DoD támogatás
- JAVÍTVA: az üres sorokat ("") 0-ként kezelte a StatsMe
- JAVÍTVA: HUD üzenet sortörése, és az sm_tell mostantól hosszabb üzenetek kijelzésére alkalmas
- JAVÍTVA: szerverfagyás szkript indítás közben, amikor
a motor üzenete túl sok értéket tartalmazott
- JAVÍTVA: halott játékosok figyelembevétele ( rossz bombaélesítő, stb. )
- JAVÍTVA: néhány szkript
v2.6.4
- MEGVÁLTOZTATVA: a statsme.cfg automatikusan elindul (nincs szükség az "exec
statsme.cfg" sorra a server.cfg/listenserver.cfg fájlokban)
- MEGVÁLTOZTATVA: a chatüzenetként küldhető parancsok /stats, /statsme és /top15 mostantól konzolparancsok, de vannak aliasok, amelyek fenntartják a régi stílusú statisztika lekérést
- HOZZÁADVA: cvar: sm_refresh (alapesetben 0-ra van állítva, meghatározza, hogy a konfigot szükséges-e betölteni pályaváltáskor)
- HOZZÁADVA: cvar: sm_cfgfile (ha másik nevet akarsz a konfighoz használni add hozzá ezt a cvar-t a server.cfg-hoz)
- HOZZÁADVA: cvar: sm_debug (lehetőség a motor üzeneteinek mentésére - sm_debug_modname.txt)
- HOZZÁADVA: cvar: sm_flood (másodpercekben meghatározva a legkevesebb idő két alias behívása között)
- HOZZÁADVA: sm_score < csapat neve > < csapat neve > - meghatározza a pontotszerző csapatok nevét
- HOZZÁADVA: DoD támogatás (még mindig van pár probléma a gránát fragek számolásával)
v2.6.2
- MEGVÁLTOZTATVA: a helyezések mostantól a statsme.log fájlba kerülnek és frissülnek minden mapváltáskor
- MEGVÁLTOZTATVA: törölve az sm_say (használj "sm_tell *"-t helyette)
- HOZZÁADVA: az sm_clexec2 és az sm_tell2 úgy működnek, mint az sm_clexec és az sm_tell, de figyelmen kívül hagyják a "say /switch"-et
- HOZZÁADVA: fegyverekről vagy találatokról készült logok kikapcsolásához állítsd a cvar-okat üres sorokra ("")
- JAVÍTVA: a létező értékek sm_alias, sm_menu, sm_register és sm_motd parancsokhoz
nem voltak elérhetőek
v2.6.1
- MEGVÁLTOZTATVA: cvar események törölve (sm_kill, sm_bombcont, sm_roundend, sm_attackers, stb.)
- HOZZÁADVA: cvar: sm_switch 1/0 - bejelentés játékos számára, alapesetben kikapcsolt
- HOZZÁADVA: új sm_register események (SM_Damage, SM_DeathMsg,
stb. Lásd a "scripts.txt"-t)
- HOZZÁADVA: sm_pause < id > / sm_unpause < id > események szüneteltetésére
- HOZZÁADVA: lehetőség értékek kinyerésére üzenetekből
- JAVÍTVA: Top15, a játékosok többször jelentek meg a listában
v2.5.6
- JAVÍTVA: szerver fagyás néhány bombarobbanás esetén
- JAVÍTVA: Top15, az acc. és eff. értékek az utolsó mapra vonatkoztak és nem a teljes játékra
- JAVÍTVA: tiltott karakterek ({, } és $) a játékos nevében más karakterekkel kerülnek helyettesítésre
- JAVÍTVA: nem készült log az rd. és gm. változók statisztikájáról
v2.5.5
- MEGVÁLTOZTATVA: sm_task < ido masodpercben > <parancs> < flagek>: a - folyamatos ismétlés, b - feltölti a változókat indítás előtt, c - feltölti a változókat a feladat beállítása közben
- HOZZÁADVA: sm_showmenu < celpont > < menu body > < kulcsok > [ ido masodpercben ]
- HOZZÁADVA: sm_setmenu < celpont > < action on 0 > < action
on 1 > ...
- JAVÍTVA: szerver fagyás c4-es robbanás esetén
v2.5.4
- MEGVÁLTOZTATVA: dinamikus betöltés értékekkel ( pl. {p1.wonid} )
- MEGVÁLTOZTATVA: jobb statisztika kezelés ( ezentúl logikai felépítése van )
- MEGVÁLTOZTATVA: "report" parancs törölve ( mostantól támogatott )
- MEGVÁLTOZTATVA: kibővített lehetőségek az "sm_tell" paranccsal kapcsolatban ( üzeneteket küldhetsz konzolba, chatüzenetként vagy a képernyő közepére és fogadóként meghatározhatsz egy adott csapatot )
- MEGVÁLTOZTATVA: sm_mode ezentúl az ABC betűivel is konfigurálható ( a=1,
b=2, c=4 ... )
- MEGVÁLTOZTATVA: ezentúl a büntetés a localinfo-ban lesz beállítva ( "PUNISH_x 1"
- ahol x a játékos id-ja ) tehát a későbbi módok egyszerűen tudják majd
kezelni, hogy akarják-e vagy sem
- HOZZÁADVA: kör/játék statisztikák a csapatok számára, játékosokról és minden áldozatról
- HOZZÁADVA: új timeleft és thetime értékek a dinamikus betöltéshez
- HOZZÁADVA: aliasok konzol- és chatüzenet formájában ( "sm_alias" )
- HOZZÁADVA: a körvégi statisztikák késleltethetőek
- HOZZÁADVA: szerver parancs: sm_log < esemeny >
- HOZZÁADVA: "e" flag az "sm_register" parancshoz
( nem csatolja a motor üzenetének body részét, de feltölti a szerver parancsot a kért értékekkel )
- HOZZÁADVA: jelentés az állapotellenőrzésről, ami kell hozzá: &, <, >, =
és ! ( pl. {me!you?x:y} x-t ad, {monday&nda?x:y} x-t ad, {2>3?x:y}
y-t ad)
- HOZZÁADVA: az sm_task < ido masodpercben > < parancs > < flagek > parancs egy meghatározott időszakban, az épp játszott pályán induló eseményt hoz létre
- HOZZÁADVA: sm_do < szerver parancs> parancs, amely automatikusan feltölti az argumentumot értékekkel
- JAVÍTVA: minden parancs és alias behívható a "say_team"-ből is
- JAVÍTVA: visszaszámolás a bomba robbanásáig, amit a kör vége után élesítettek
- JAVÍTVA: a statisztikákat nem törli sv_restart vagy játék kezdése esetén
- JAVÍTVA: problémák a "c" flaggel ( csak egyszer küldi el ) az "sm_register"
parancsban