Parancsok
- sm_do
- használata : sm_do <parancs>
- az sm_do egy meghatározott kifejezést tölt meg változókkal, pl. értékek hozzáadása egy belső változóhoz.
- sm_reg (sm_register):
- használata: sm_reg <esemény [flag az sm_mode-hoz] [sm_mode sorszám]>
<parancsok> <flagek> [körülmények]
- a használható flagek :
- a - akkor fogadja az üzenetet, ha az mindenkinek szól (ekkor a receiver 0)
- b - akkor fogadja az üzenetet, ha az egy megjelölt játékosnak szól (ekkor
a receiver index_of_player)
- c - csak egyszer fogadja az üzenetet (egyes üzenetek többször elküldésre
kerülnek, mint pl. a rádióüzeneteket minden játékosnak külön kell kiküldeni,
mert valaki hallja valaki nem hallja a hangokat)
- d - ne használjon az üzenetben idézőjeleket, ez hasznos a könnyebb és gyorsabb üezent értelmezéshez (mielőtt használod figyelj, hogy az üzenet nem tartalmazhat szóközöket)
- e - töltse meg a parancsot változókkal és indítsa az üzenet hozzácsatolása
nélkül
- f - a körülmények részben lévő értékeknek pontosan meg kell egyezniük az
üzenet értékeivel
- g - csak akkor fogadja a személyre szóló üzenetet, ha a játékos él
- h - csak akkor fogadja a személyre szóló üzenetet, ha a játékos halott
- az sm_reg esemény-irányítókat regisztrál, ezek az esemény-irányítók különböző
üzeneteket kapnak el és ennek megfelelően elindítják az oda tartozó kódot
(mint pl. játékos halálakor egy üzenet jelzi ennek bekövetkeztét)
- sm_task
- használata: sm_task <idő másopercben> <parancs> [flagek]
- a használható flagek :
- a - megtölti a változókat, feladat végrehajtása közben
- b - folyamatos ismétlés
- c - feladat frissítése új map betöltésekor
- az sm_task egy meghatározott kódot indít el adott időben, pl. az autorr.cfg
újraindítja a játékot 30 másodperccel a map betöltése után.
- sm_mode / sm_mode2 / sm_mode3
- használata: sm_mode[sorszám] <set vagy remove> <bitek> [* vagy
#userid vagy csapat]
- A-tól Z-ig minden betű használható bitekként. Ha az sm_mode-ot az utolsó
rész nélkül használják (* vagy #userid vagy csapat), akkor mindenkire érvényes
lesz, nemcsak egy meghatározott játékosra vagy csapatra. Minden módot be
kell állítani minden játékosnak, de ez megtehető a StatsMe menüjéből is.
- sm_win
- használata: sm_win <* vagy #userid vagy team> <üzenet> [fejléc]
- az sm_win üzenetet ír ki az összes játékos számára a motd ablakban.
- sm_alias
- használata: sm_alias <alias> <parancs> <flagek>
- a használható flagek :
- a - konzolparancs
- b - say parancs = chatüzenet
- c - ne írja ki a használt aliast
- az sm_alias segítségével játékosok indíthatnak parancsokat, melyekre a
StatsMe reagál a meghatározott módon.
- sm_motd
- használata: sm_motd <szöveg>
- az sm_motd a játékos csatlakozásakor megjelenő alapvető infókat tartalmazó
sorokat jeleníti meg
- sm_menu
- használata: sm_menu <leírás> <parancs>
- az sm_menu egy bejegyzést készít a Statsme globális menüjében, másnéven
az admin menüben
- A parancs lehet bármelyik szerverparancs, pl. "map de_dust" vagy
lehet egy StatsMe parancs (pl. sm_mode, stb.)