::Clanmod - Változtatások::

Clanmod 1.82b1 - 2004. 02. 22.

Fontos megjegyzések ehhez a verzióhoz:
A STEAM szükséges ehhez a verzióhoz.
Mindenféle plugin letölthetősége szünetel addig, amíg stabilitásuk és kompatibilitásuk nem garantált.
Ebben a verzióban található konfigurációt kell használnod, mivel sok változtatáson mentek keresztül.

Változtatások ebben a verzióban:
Törölve: néhány DoD-el kapcsolatos funkció, amire már nincs szükség
Változtatva: számos kisebb változtatás és javítás a konfigurációkban és a fájlrendszerben
Változtatva: a VC6 projekt újrarendezve, több konfigurációval, stb.
Változtatva: clanmod.sql
Javítva: konzol spam hiba a DoD-ben
Javítva: néhány hiba a Metamod-al és a MySQL-el kapcsolatban
Javítva: a megszokott CS-s fegyvernevek aliasai eredeti CS neveket kaptak a cm_buyrestrict hibája miatt
Hozzáadva: belső modtámogatás: nsp (Natural-Selection 3.0 BETA), ios (International Online Soccer) és dcrisis (Desert Drisis)
Hozzáadva: clanmod_update.sql
Hozzáadva: PTeam üzenet támogatása DoD-ban
Hozzáadva: HTML támogatás a MOTD ablakokhoz, 4 új CVAR-al a testreszabhatóság érdekében (cm_htmlvgui2, cm_htmlbgcolor, cm_htmlfgcolor, cm_htmlfont)

Ismert hibák ebben a verzióban:
-TK rendszer - csak akkor fogadja el a TK-kat, ha azt nem bocsájtották meg
-A cm_cmd flag m - nem indul el az admin oldalon (a szerver az m-et s-ként kezeli)
-Mapváltás előtt a szerver egy (vagy két) percre "befagy" (nagy konfigurációk esetén jelentkezik)
-A cm_task flag b egy kicsit hibás
-A csapatok lezárása után cspatot válthatsz (a jointeam 1/2-es paranccsal)
-Ha parancsot indítasz el (pl. cm_gag/glow/clexec, stb) olyan klienseken, akiknek a neve # jellel kezdődik nevüket ID-ként kezeli a szerver
-Néha a cm_admin sorok nem működnek, ha megjegyzést fűznek a végükre (egyesek be sem tudnak lépni a szerverre)
-Nem tudja &cvar1&&cvar2&-t helyesen kezelni a Clanmod (az első és a második CVAR valamiképpen törlődik), a Clanmod 0-át jelez a &cvar?$:& esetén (a CVAR 0-ra van állítva)
-Élő játékosokat csak a ban menün keresztül bannolhatsz


Clanmod 1.81.27 Beta - 2003. 10. 10.

Fontos megjegyzések ehhez a verzióhoz:
A STEAM szükséges ehhez a verzióhoz.
Mindenféle plugin letölthetősége szünetel addig, amíg stabilitásuk és kompatibilitásuk nem garantált.
Ebben a verzióban található konfigurációt kell használnod, mivel sok változtatáson mentek keresztül.
Ha CS, DoD vagy NS szervert futtatsz mindenképp be kell állítanod a cm_locale opciót ("eu" vagy "us", elhelyezkedéstől függően). Ezt a cstrike/addons/clanmod/configs/cm_settings.cfg-ben találod.

Változtatások ebben a verzióban:
Megváltozott: a rules.txt, adminhelp.txt, playerhelp.txt neve, ezentúl cs_előtaggal szerepelnek. Újból elérhetőek a HTML nélküli verziók
Javítva: a DoD menük kijelzése
Javítva: szerver fagyás, motd "" esetén
Javítva: a "richochet" tábla neve "ricochet" lett
Javítva: az Advanced Map Control mostantól szükség esetén visszaállítja a beállítások alapesetét
Javítva: mostantól maphosszabbítás után jól működik az időlimit
Törölve: cm_consgreet.cfg
Új: cm_string 203 - Friendly Fire is Off bejelentés
Új: cm_buyrestrict
Új: a cm_buyunrestrict-ben a fegyvervásárlással megegyező fegyvernevek
Új: cm_string 204 - Buy restricted (vásárlás tiltva) bejelentés a fenti két parancshoz
Új: show_ff (say /ff, ff aliasokhoz) sor FF ki -és bekapcsolásának bejelntéséhez
Új: cm_mapconfigs - 0 = ne töltse be a mapkonfigurációkat , 1 = mapkonfigurációk betöltése meghatározott mapokon
Új: configs/maps/ könyvtár a mapkonfigokhoz
Új: de_dust.cfg, scoutzknivez.cfg, de_rats.cfg, és fy_iceworld.cfg mapkonfig fájlok

Ismert hibák ebben a verzióban:
-TK rendszer - csak akkor fogadja el a TK-kat, ha azt nem bocsájtották meg
-A cm_cmd flag m - nem indul el az admin oldalon (a szerver az m-et s-ként kezeli)
-Mapváltás előtt a szerver egy (vagy két) percre "befagy" (nagy konfigurációk esetén jelentkezik)
-A cm_task flag b egy kicsit hibás
-A csapatok lezárása után cspatot válthatsz (a jointeam 1/2-es paranccsal)
-Ha parancsot indítasz el (pl. cm_gag/glow/clexec, stb) olyan klienseken, akiknek a neve # jellel kezdődik nevüket ID-ként kezeli a szerver
-Néha a cm_admin sorok nem működnek, ha megjegyzést fűznek a végükre (egyesek be sem tudnak lépni a szerverre)
-Nem tudja &cvar1&&cvar2&-t helyesen kezelni a Clanmod (az első és a második CVAR valamiképpen törlődik), a Clanmod 0-át jelez a &cvar?$:& esetén (a CVAR 0-ra van állítva)
-Élő játékosokat csak a ban menün keresztül bannolhatsz